Fleksibel PA-løsning til pasning af min email og sociale medier!

Jeg kontaktede Katrine hos AdminHelp, da jeg søgte efter en PA’er, der på freelancebasis kunne passe min e-mail og sociale medier. Katrine er altid tilgængelig og meget fleksibel i den måde hun arbejder på, hvilket er noget jeg sætter meget pris på. Hun hjælper mig med diverse administrative opgaver, som jeg ikke selv har tid til. Jeg kan give Katrine min bedste anbefaling! 

Jonathan Løw

Serie-iværksætter og co-founder af JumpStory & Listen Louder

Stor faglighed og en naturlig lydhørhed overfor vores ønsker....

Katrine fra Adminhelp har igennem næsten 2 år været en fast del af kvalitetssikringsteamet hos TEKNIQ kvalitet ApS. Katrines primære opgaver ligger i ajourføring af stamdata i SuperOffice, sikring af korrekt arkivering, samt udsendelse af certifikater. Katrine er som person nysgerrig og imødekommende, og passer rigtig godt ind i vores fælles kontormiljø. Katrines faglighed er stor, og hun har en naturlig lydhørhed overfor vores ønsker, hvis der f.eks. er noget, der skal ændres eller rettes. Har man brug for en effektiv og dygtig kontorhjælp, kan vi på det varmeste anbefale Katrine fra AdminHelp. 

Direktør Peter Baagøe Larsen 
Tekniq Kvalitet Aps

AdminHelp leverer til tiden, og i den kvalitet, som vi har brug for.

ProvenExperience har et fast samarbejde med Katrine fra AdminHelp, hvor Katrine er tilknyttet som freelancer til at udfærdige Content til SOME i Canva og PowerPoint præsentationer og Word dokumenter. Vores behov er en person, der er skarp til det sproglige, og samtidige laver gode præsentationer, og det gør AdminHelp – altid imødekommente og med godt humør. 

Vi sætter pris på samarbejdet, og den kvalitet det giver at have en freelancer tilknyttet, AdminHelp leverer til tiden, og i den kvalitet, som vi har brug for. 

Hvis man har brug for en sparringspartner/dygtig VA’er, kan vi give vores bedste anbefaling.

Senior Partner 
Torben Geer-Handest

Katrine fra Adminhelp har igennem næsten 2 år været en fast del af kvalitetssikringsteamet hos TEKNIQ kvalitet ApS. Katrines primære opgaver ligger i ajourføring af stamdata i SuperOffice, sikring af korrekt arkivering, samt udsendelse af certifikater. Katrine er som person nysgerrig og imødekommende, og passer rigtig godt ind i vores fælles kontormiljø. Katrines faglighed er stor, og hun har en naturlig lydhørhed overfor vores ønsker, hvis der f.eks. er noget, der skal ændres eller rettes. Har man brug for en effektiv og dygtig kontorhjælp, kan vi på det varmeste anbefale Katrine fra AdminHelp. 

Katrine er super fleksibel i forhold til korte deadlines

Jeg kontaktede Katrine fra AdminHelp, da jeg havde brug for assistance til at udfærdige rapporter til mine klienter, en opgave der kræver at man er meget omhyggelig. Jeg kender Katrine fra Maersk Line, hvor vi tidligere har været ansat. I dag vi et fast samarbejde, på ad hoc basis. 

Der er ingen binding eller fast timeantal. Katrine er superfleksibel i forhold til korte deadlines. 

Jeg kan varmt anbefalte et samarbejde med AdminHelp, der er bare så rart at vide at hun er der når jeg selv får alt for mange opgaver! 

Founder 
Betina Osander

Recommendation from UnaMadras

Katrine and her team does a really good job really good job supporting our Danish customers via live chat, email and phone. 

Can definitely recommend Adminhelp.

Founder & owner Roger van der Matten 
Una-Organic LTD

Katrine er en fleksibel og virkelig stabil samarbejdspartner

Vi har siden foråret 2018 haft et fast samarbejde med Katrine/AdminHelp omkring projektkoordinering af vores kulturtræningsforløb, hvilket også omfatter oprettelse af de mange surveys, vi bruger ifm. forløbene. Udover projektkoordineringen samarbejder vi løbende med Katrine omkring forskellige andre administrative opgaver, som fx PPT-oplæg og tilbudsskrivning. Vi er glade for at samarbejde med Katrine, der har vist sig at være en imødekommende, fleksibel og virkelig stabil samarbejdspartner, der altid er åben overfor nye opgaver og går til dem alle med et stort smil

Annette Dahl, CEO og cheftræner
C3 Consulting

Klaus Lund & Partnere er meget glade for samarbejdet med AdminHelp

Klaus Lund & Partnere har haft et fast samarbejde med AdminHelp/Katrine Bruun siden august 2019, hvor Katrine dagligt står for at udfærdige al vores power point materiale. Katrine laver alle power point præsentationer helt fra bunden, med grafik, grafer, og ofte forskelligt layout til hver enkelt præsentation, derudover er der også behandling af billeder, billeder til LinkedIn, samt korrekturlæsning af blogs til Børsen. Opgaverne kræver en hel del finesse, og at man både har det store overblik, samt øjne på de helt små detaljer. Katrine er meget dedikeret til sit arbejde, og det er tydeligt at hun elsker at arbejde i power point, hun har et stort ønske om konstant at blive bedre, og lære nyt, og er meget åben for feedback. Hun har i den grad udviklet sine kompetencer i power point, og jeg kan derfor give hende min bedste anbefaling. Hun holder sin deadlines, og leverer til tiden, og er superfleksibel og service-minded.

Klaus Lund & Partnere er meget glade for samarbejdet med AdminHelp.

Ad. Dir. Klaus Lund
Klaus Lund & Partnere

Vi er glade for den service vi får

Vi har siden juni, 2019 haft et fast samarbejde med Katrine, hvor hun helt fleksibelt og efter behov assisterer hos os på vores kontor i Hellerup, det kan være praktiske opgaver såsom oprydning og arkivering af skibstegninger og administrative opgaver, lidt af hvert. Vi er glade for den service Katrine giver, og giver hende den bedste anbefaling.

Marie Sommer
Office manager

Effektivt, gnidningsfrit og højt niveau

Jeg har indtil nu fået hjælp fra Katrine til et par opgaver, der omhandlede analyse, i forbindelse med min bog. 

Hun klarede opgaven effektivt, gnidningsfrit og på et højt niveau.

Pernille Garde Abildgaard
Kommunikationsrådgiver og forfatter

Mødebooking til start-up

Vi kontaktede AdminHelp/Katrine, da vi havde brug for en freelance mødebooker til Likvido, og efter et kort møde, hvor vi satte Katrine ind i vores produkt, begyndte hun at ringe ud. Hun har med stor succes booket vores online-møder, og vi kan give vores bedste anbefaling. Et samarbejde med AdminHelp er meget fleksibelt, hvilket betyder meget når man er iværksætter og i opstartsfasen.

Maximilian Frimmer
Partner & kommerciel ansvarlig

Min nye kollega, der dagligt sørger for at jeg når mine mål...

Jeg har benyttet AdminHelp af flere omgange primært til administrative opgaver. Jeg er aldrig blevet skuffet, og bliver altid mødt med smil, nærvær og professionalisme. Jeg giver mine varmeste anbefalinger herfra, uanset om du ønsker en virtuel assistent, eller som jeg nok nærmere vil betegne som min nye bedste kollega, der dagligt sørger for jeg når mine mål.

Lars-Bo Sølvquist
Sølvquist, Mentor

Katrine satte sig hurtigt og effektivt ind de daglige opgaver

Katrine Bruun, AdminHelp.dk, trådte til da vores Office Manager skulle på orlov i januar og februar 2018. Katrine satte sig hurtigt og effektivt ind de daglige opgaver, som er kalenderstyring, booking af rejser og møder, samt generel daglig drift af kontoret. Oil Gas Denmark forsætter gerne samarbejdet med Katrine på freelance basis, og kan give hende vores bedste anbefaling.

Oil Gas Denmark
Administrerende direktør

Katrine er en meget venlig og servicerende person, der opdaterer og passer vores hjemmeside

Vi fandt ved et lykkeligt tilfælde Katrine Bruun, AdminHelp på nettet da vi ledte efter en sekretær til at passe vores forening Selskab for Surveyforskning. Vi havde brug for en person, der på systematisk og pålidelig måde kunne holde selskabets mange tråde i hånden, både i perioder med lille aktivitet og i perioder med travlhed. Vi har i Katrine fundet en meget venlig og servicerende person, der opdaterer og passer vores hjemmeside, holder styr på arrangementer såvel hvad angår deltagere og de praktiske foranstaltninger, der styrer vores regnskab og tager sig af den løbende administration. Vi har i dag et fast samarbejde med Katrine, der til fulde afspejler den fleksibilitet vi har behov for. Katrines position er et væsentligt anker for foreningens virke, og vi er glade for at have fundet en venlig og meget kompetent person der på forbilledligvis fylder en plads ud der gør, at bestyrelsen kan få plads til at arbejde. Vi er endnu ikke færdige med at opdage hvad Katrine kan bidrage med, men ser frem til også denne del af det videre samarbejde.

Peter Gundelach
Bestyrelsesformand i Selskab for Surveyforskning