Om AdminHelp
AdminHelps vision er, at være med til at skabe et mere fleksibelt og bæredygtigt arbejdsmarked.
Et arbejdsliv, hvor man kan arbejde med det man elsker, og med en fleksibilitet, hvor man ikke behøver at være låst fast i hamsterhjulet.
AdminHelp blev stiftet i november 2017, fordi jeg følte mig fastlåst som ansat. Jeg savnede udfordringer og mere fleksibilitet, hvilket var umuligt at få dengang som lønmodtager. Jeg har over 15-års erfaring fra store internationale virksomheder, såsom A.P. Møller Maersk, Dania Ship Management og WHO.
I dag driver jeg AdminHelp på 5. år, og elsker mit liv som freelancer. Jeg har et meget tæt forhold til mine kunder, som konstant udvikler mig og gør mig bedre indenfor de områder, hvor de har brug for hjælp.
Udover at være personlig assistent, er jeg også forfatter til flere bøger. I 2021 stiftede jeg BruunsBooks forlag, og har nu udgivet et par børnebøger, en roman og en guidebog til selvstændige om at starte egen virksomhed.
Du kan læse mere om mit forlag her: BruunsBooks
Se min LinkedIn profil og connect gerne her

Katrine Bruun
Personlig Assistent, Sparringspartner, Salg & Mødebooking, Oversættelse, PowerPoint

I 2021 tilknyttede jeg Louise Cavling som freelancer til AdminHelp.
Louise havde i flere år være ansat som regnskabsassistent, men havde lyst til at arbejde mere varieret med forskellige opgaver.
Louise er super dygtig til både regnskabsopgaver, men også til kundeservice og administration. Hun er skarp, hurtigtopfattende, og virkelig effektiv.
Louise er i øjeblikket ansat på fuld tid, men vi har stadig et samarbejde, hvor Louise hjælper med regnskabsopgaver. Og hun har enkelte kunder, der nyder godt at hendes viden omkring at gøre regnskab til en leg 🙂
Louise bor i København.
Louise er pt. fuldt booket – og kan ikke tage flere kunder ind.
Louise Cavling
Bogholderi, Controller, Ekspert i Dinero og Economics
Hvor og hvordan arbejder vi?
AdminHelp har kontor i skønne Ørestad, København. vi arbejder dog primært virtuelt.
Det virtuelle samarbejde
Opstart på et samarbejde er som regel med et kort møde, via telefon eller online. Her aftales opgaver og forbrug hver uge eller måned. Typisk vil vi lave en konsulentaftale, hvor alle aftaler og forventninger skal afstemmes.
Se mere på FAQ om hvordan et samarbejde med en virtuel assistent fungerer!
