Katrine Bruun

Jeg startede AdminHelp i november 2017, med et ønske om at skabe mit eget arbejdsliv. Jeg kunne ikke finde drømmejobbet, og efter en masse jobskift, fandt jeg ud af, at jeg jo nok selv måtte opfinde drømmejobbet! 

Det lykkedes! I dag driver jeg AdminHelp på 3. år, og jeg elsker min kunder, og den måde jeg selv kan tilrettelægge min arbejdsdag. 

Jeg har en meget lang (+15 års) og bred erfaring indenfor kontor og administration og har også arbejdet internationalt i mange år. Se min LinkedIn profil og connect gerne her

I dag løser jeg opgaver, både fra hjemmekontoret (i Ørestad), men også fysisk hos mine kunder. Jeg har kunder, som booker mig som vikar, dvs. når der er sygdom på kontoret, også har jeg kunder, som jeg arbejder fast for hver uge. 

AdminHelp adskiller sig ved at kunne tilbyde en meget fleksibel løsning. Der er ingen binding på timetal, vi starter et samarbejde, og finder løbende ud af dit behov for assistance. Også er vi til rådighed når du har brug for det, også uden for normal arbejdstid. 

Matilde Savange Hansen

Matilde blev færdig som sprogofficer i persisk i juli 2020 og studerer nu Mellemøststudier på Københavns Universitet, samtidig med at hun arbejder ved siden af. 

Matilde er digital normade og bor og arbejder pt. fra Portugal. Hun er tilknyttet AdminHelp som freelance sprogmedarbejder. 

Matilde tilbyder følgende virtuelle ydelser: 

  • Korrekturlæsning på dansk og engelsk
  • Oversættelse til og fra dansk og engelsk
  • SOME-management (Facebook og Instagram opslag)
  • Transskribering

 

Mette Underlien

Mette er cand.mag. i International Virksomhedskommunikation, og har arbejdet på Syddansk Universitet som AC-fuldmægtig i mange år. Med en god portion eventyrlyst og trang til at stå på egne ben, sprang hun i starten af 2020 ud som selvstændig. 

Mette tilbyder følgende ydelser: 

  • Tekstforfatning
  • PA-opgaver
  • Kundeservice
  • Mødebooking
  • Korrekturlæsning

 

Mette har også en stress coach uddannelse, og har sammensat sit arbejdsliv med de to ting, som hun og holder mest af nemlig administration og mennesker. Udover at være tilknyttet AdminHelp som freelancer, har Mette egen terapi og coaching-praksis: www.gribdetnu.dk

Joan Ostenfeldt

Joan har en solid administrativ baggrund fra internationale virksomheder, især fra IT-branchen, hvor hun udfoldede sig som blæksprutte i PA/sekretær/receptionist funktioner med støtte til ledelse og
HR, samt en lang årrække som salgssupporter med alt praktisk ifm. indkøb, salg, marketing, kundeservice, hjemmesider, events og til at være CRM ansvarlig i en nordisk organisation.

Se hendes LinkedIn profil her: https://www.linkedin.com/in/joanostenfeldt/

Joans passion er bl.a. fotografering, og har efterhånden taget nogle brandingportrætter til små iværksættere i hendes lokalområde. Ved at kombinere et liv som freelancer, kan hun også få mere gang
i en forretning som fotograf og tid til udvikling heraf.

Joan har mange kompetencer at trække på,
og er fleksibel i.f.t. dine ønsker og behov. Opgaver kan være:

  • PA-opgaver
  • PowerPoint præsentationer
  • Lettere grafisk arbejde
  • Korrekturlæsning på dansk og engelsk
  • Hjemmeside – opdatering af tekst

Joan tilbyder derudover 1-1 sessioner inden for alternativ behandling, hvor hun kombinerer sin uddannelse som stress-og naturvejleder med aromaterapi og energihealing. Se fotos og læs mere om Joan på hendes hjemmeside www.by-joos.dk


Hvor og hvordan arbejder vi?

Vi arbejder primært virtuelt, men der kan aftales fysiske møder, og evt. en gang om ugen, sålænge det er i Storkøbenhavn. 

Det virtuelle samarbejde

Opstart på et samarbejde er som regel med et kort møde, via telefon eller online. Her aftales opgaver og forbrug hver uge eller måned. Typisk vil vi lave en konsulentaftale, hvor alle aftaler og forventninger skal afstemmes. 

Se mere på FAQ om hvordan et samarbejde med en Virtuel Assistent fungerer!